paas 1.

 

’s Morgens om kwart over 8 fietsend door de polders naar de Groe. Best nog fris in m’n t-shirt met, gelukkig, een hemdje eronder. De prijs voor de eierzoekspeurtocht onder m’n snelbinder en de drie gouden eieren in de fietstas ben ik in 34 minuten op de plaats van bestemming!(ja ’t is wel heel windstil!) Bij een vakantiewoning is een duitse papa eitjes aan het verstoppen en ik kom, zegge en schrijve ,2 auto’s tegen. Die ochtend hebben heel veel kindjes een leuke ochtend , samen met de mensen die hiervoor zorgden eten we de paaseierzoektochtsoep en de pistolees uit ST. Margriete.Bij het terug naar huis fietsen,’s middags om 3 uur, moet ik opletten niet omver gereden te worden door vooral fietsende Duitsers met helmen, soms zelfs een zwarte! Oude legervoertuigen die mensen van de derde leeftijd toeterend de oorlog weer even deden herleven. Gelukkig word ik op een stille polderweg gepasseerd door 2 moteragenten, het geeft een veilig gevoel……………Als k thuiskom is het nog geen 4 uur, benieuwd wat ik vandaag nog ga beleven!

Tags:

Eén reactie to “paas 1.”

  1. elastiekje Says:

    Wat fijn dat het zo een leuke dag was

Plaats een reactie