een donderdag

Zomaar een dag in de week: donderdag. Je bent op weg naar de kapper en word bijna omver gereden door een auto die zomaar voorrang neemt. Na de knipbeurt ben je in een winkel waar je niet vind wat je zoekt, je wandelt nietsvermoedend door de deur en daar gaat een vreselijk alarm af!  Geschrokken ga ik  weer terug naar binnen alwaar een winkelmeisje vraagt of ik misschien…..??? Nee natuurlijk niet  maar` k schaam me wel een ongeluk! Het kan volgens haar liggen aan een labeltje in mn kleren….ze wil me alleen maar helpen, zegt ze. Maar ondertussen sta ik voor`t  zicht van de andere klanten al mn labels te tonen.

Als  ik zeg  dat het (bijna) allemaal tweedehands is, op mn onderbroek en bh na, kijkt ze me een beetje onnozel aan. Ze probeert met mn tas door de deur te gaan: nee die is het niet! Na nog wat labels zoeken raak ik het een beetje beu, ik waag het er nogeens op en: niks aan de hand!!Ik  wandel zonder alarm en vriendelijk gedag zeggend door de open deur!

Gelukkig zat m´n haar goed!

Tags:

Eén reactie to “een donderdag”

  1. Dick en Marijke Says:

    Wat stil de laatste weken………….

Geef een reactie

