zonder

Een stukje schrijven zonder foto………..hmm dat vraagt lef. Een foto zonder schrijfsel is gemakkelijker, de foto kan genoeg zeggen. De verbazing dat er nog steeds veel mensen kijken op m´n blog. Verwachten ze een foto, een schrijfseltje of misschien wel allebei?? Het zijn wel de echte volhouders, dus ga ik de computerdokter maar weer raadplegen om nog eens een lesje te komen geven!

Ik schaam me onderhand wel…….

Of misschien heb  ik wel meer lef dan ik dacht???

Tags:

2 Reacties to “zonder”

  1. Dick en Marijke Says:

    …………………………!

  2. Dick en Marijke Says:

    Heb ik ook onlangs mogen ontdekken

Geef een reactie

