zonder

Omdat er vandaag 51 mensen op m´n blog keken………..en er nog steeds geen nieuws was…………..

Ik zag, toen de eerste flinke nachtvorst zich aankondigde, een vrolijk roodgeruite plaid in een groentetuin liggen,waarschijnlijk om de toen nog niet bevroren andijvie ofzo te beschermen tegen de strenge vorst. Ik denk eigenlijk niet dat het gelukt is.

Vandaag aten voor het eerst in m´n leven vier schapen stukjes brood uit m´n hand.

Ook vandaag at ik kleine gekookte spruitjes bij de kaasfondue, en lekker!!!

Min 17 graden!!!!! zo koud heb ik het nog nooit geweten!

Haakte vandaag m´n sjaal af.

Deze week verwonderde ik me weer zeer!!

 

Tags:

2 Reacties to “zonder”

  1. Dick en Marijke Says:

    Zondag komt ze en k ga dr Alles vertellen!!!!!!!!!! Marijke

  2. tiny Says:

    Die 17 graden was toch niet hier in de buurt ? X

Geef een reactie

